Pokud vaši oblíbení prodejci ještě stále balí vaše zboží jako je třeba textil do nepraktických papírových krabic, zkuste jim poradit, aby jednou vyzkoušeli i plastové poštovní obálky. Může se totiž stát i to, že třeba vůbec nevědí, že zde existují i jiné skvělé možnosti a váš nápad uvítají. A navíc, zpětná vazba zákazníků je důležitá a obchodníkům by na názoru jejich zákazníků mělo vždy záležet.
Plastové poštovní obálky mají totiž z hlediska balení zboží hned několik zásadních výhod najednou:
Za prvé, plast je velice odolný a kvalitní materiál, takže ať už venku bude jakékoli počasí a ať už vaše zboží bude pobývat jakoukoli dobu ve vlhkých skladech a případně i na dešti, tak mu nic nehrozí, plastová obálka jej dokonale ochrání, což se ovšem o papírové krabici říci nedá.
Za druhé, další velkou výhodou plastových obálek je jejich nízká hmotnost. To ocení jak vaši přepravci, tak i zákazníci, kteří si posléze své zboží ponesou domů třeba z pošty. A pokud zvolíte plastové obálky s praktickým přepravním uchem, bude to další benefit směrem k vašim zákazníkům.
Za třetí, plastové obálky se dobře skladují. Zabírají minimum místa, takže ať už jich budete mít ve skladu desítky anebo klidně i tisíce, příliš mnoho místa vám nezaberou. A podobné to bude i při jejich přepravě. A všichni moc dobře víme, že menší balíky se přepravují za menší cenu. Takže to je další výhoda pro nás.
A za čtvrté, jejich další skvělou vlastností na seznamu je to, že zasílání zásilek v plastových poštovních obálkách je zároveň diskrétní. Díky tomu, že jejich vnitřní strana je černá, nehrozí, že by přepravce anebo kdokoli jiný viděl, o jakou zásilku se jedná. Pokud si tedy zákazník objedná svůdné prádlo anebo erotický časopis, jistě ocení, když to všichni jeho sousedi nebudou vědět.
Z uvedeného výčtu je tedy více než zřejmé, že plastové poštovní obálky mají celou dlouhou řadu výhod, a pokud je obchodníci využijí, jejich zákazníci to nepochybně ocení.